Spring til indhold

Hvorfor skulle man dog ændre sig selv?

Hvad kunne motivationen til at ændre sig være?

Svaret er typisk: For børnenes skyld!

Kære mand!

Luk dine øjne.

Forstil dig din datter (eller at du har en datter).

Forestil dig, at hun dater en fyr præcis som dig.

Får det dig til at smile og blive glad?

Hvis ikke, så er det på høje tid, at du begynder at forandre dig.

Dét, vi ikke er tilfredse med, må vi ændre, og når vi ændrer os selv, vil mennesker omkring os ændre sig. Når vi ændrer vores opfattelser og vores vaner, ændrer vi vores omstændigheder og vores liv.


Klik her for at se flere anmeldelser

Kære kvinde!

Luk dine øjne.

Forstil dig din søn (eller at du har en søn).

Forestil dig, at han dater en pige præcis som dig.

Får det dig til at smile og blive glad?

Hvis ikke, så er det på høje tid, at du begynder at forandre dig.

Dét, vi ikke er tilfredse med, må vi ændre, og når vi ændrer os selv, vil mennesker omkring os ændre sig. Når vi ændrer vores opfattelser og vores vaner, ændrer vi vores omstændigheder og vores liv.


Læs en klient-udtalelse her:


Feedback fra klienter
Se klienters erfaringer og udtalelserGoogle anmeldersiderne vedrørende parterapien ved at klikke på desktop (hvis du sidder ved en computer) eller på mobil (hvis du har en mobiltelefon), samt på www.parforhold-parterapi.dk/udtalelser, som er anbefalinger sendt direkte til mig af klienter.

Se også andre klient-erfaringer med parterapi på www.parforhold-parterapi.dk/udtalelser


Ændre sig

Vores børn kopierer os i stort og småt. De gør ikke hvad vi siger, men hvad vi GØR.

Hvor lærer børn i øvrigt noget om parforhold henne?
Er det et fag på skoleskemaet?
Eller er det bøger, de læser?
Eller serier på iPad’en de ser?
Svaret er: Ved at se på og kopiere de voksne, de har omkring sig.


6:13 minutter


Links til fire andre områder inden for parterapi:


Links til mange andre artikler om psykologi i parforholdet:
7 usunde vaner
Dårlige vaner
Følelsernes tyranni
Selvansvarlighed
Prioritering
Tilknytning

Klik på linket herover for at hoppe direkte til artiklen.