Viralt på facebook

Artiklen om forskellen mellem forelskelse og kærlighed er gået viralt på facebook. Den er i løbet af kun 5 dage blevet videresendt og læst af ikke færre end 3.900 mennesker. Gennemsnitslæsetiden er 3 minutter, så folk læser den tilsyneladende grundigt. En eller anden må have omtalt den i et større netværk…. 🙂

Se artiklen på www.parforhold-parterapi.dk/_parforhold/forskellen-mellem-forelskelse-og-kaerlighed

Psst… Gør som flere end 1.600 andre besøgende på denne hjemmeside om parforhold allerede har gjort. Tilmeld dig mit nyhedsbrev, som trin for trin vil vise dig, hvordan du får dig det parforhold, du ønsker dig og længes efter.

Har du brug for gode råd og hjælp til dit parforhold, så klik her (eller ring til mig på telefon 21 79 18 50)

.